riviersonderend

Die betekenis van liefde

with 10 comments

Good grief! Ek kan nie onthou wanneer laas ek ‘n gedig hier geplaas het nie. Dit is weer tyd.

Sonder versuim dan ‘n gedig van een van my gunstelingdigters, Rumi.

Both light and shadow
are the dance of Love.

Love has no cause;
it is the astrolabe of God’s secrets.

Lover and Loving are inseparable
and timeless.

Although I may try to describe Love
when I experience it I am speechless.

Although I may try to write about Love
I am rendered helpless;
my pen breaks and the paper slips away
at the ineffable place
where Lover, Loving and Loved are one.

Every moment is made glorious
by the light of Love.

Written by George Maru

21 Augustus 2008 at 7:30

Posted in poësie, spiritualiteit

Tagged with ,

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daar is so ruk terug ‘n CD gemaak deur Deepak Chopra waarop ‘n klomp bekende akteurs Rumi voorlees. Ek dink Debra Winger doen die gedig wat jy hier aanhaal, maar dit kan iemand anders wees. Ek sal die CD definitief aanbeveel. Madonna, Demi Moore en ander kry ook ‘n beurt.

    Bertus!

    21 Augustus 2008 at 20:33

  2. Bertus! dit is Goldie Hawn.

    George Maru

    22 Augustus 2008 at 18:12

  3. Bly om te sien hier is nie net lewe op hierdie blog nie, hier is liefde ook 😆

    Sonkind

    22 Augustus 2008 at 23:38

  4. Baie mooi!!!

    Every moment is made glorious
    by the light of Love.

    Wipneus!

    26 Augustus 2008 at 8:57

  5. Ja, hoe op aarde beskryf / omskryf ‘n mens liefde? … en voel ons almal liefde op dieselfde manier? Verstaan dalk nie die gedig ten volle nie, maar dit wys ‘n glimpsie van liefde. 🙂

    annerkant

    31 Augustus 2008 at 21:29

  6. Ek oorweeg hierdie vir ‘n voorlesing by my troue aangesien ons so intercultural/interdenominational/interfaith is dat ons koppe draai, maar die bottom line by ‘n troue is liefde, of hoe?

    netjane

    5 September 2008 at 13:45

  7. where Lover, Loving and Loved are one. – Oneness – Ek is ook mal oor Rabindranath Tagore

    Mefri

    5 September 2008 at 22:28

  8. Sonkind, maar natuurlik. 😉

    Wipneus, bly jy hou daarvan. 🙂

    Annerkant, Rumi was ‘n Sufi. As jy kyk wat hulle gedink/geglo het, kan dit dalk die gedig in konteks plaas.

    Netjane, jy kan nie verkeerd gaan met Rumi nie. Google vir nog gedigte. Hier is nog een:
    In your light
    I learn how to love.
    In your beauty, how to make poems.
    You dance inside my chest,
    where no one sees you,
    but sometimes I do,
    and that sight
    becomes this art.

    Mefri, Tagore is cool. Iewers in die argiewe is daar van sy gedigte op die site ook.

    George Maru

    6 September 2008 at 12:46

  9. and that sight
    becomes this art.

    To know the pain of too much tenderness – Khalil Gibran Dis wat die 2de gedig aan my doen

    Mefri

    7 September 2008 at 9:50

  10. Dankie, George. Ek het gaan Google oor Sufi en Rumi. ‘n Hele nuwe wereld! Natuurlik het my christelike “meem” se hare regop gaan staan toe ek lees dat Sumi ‘n deel is van Islam, maar ek het gou die eerste impulse onderdruk, en vind die mistieke deel daarvan fassinerend. Tog insiggewend hoe kompleks invloede op alle godsdienste en idees is. Rumi … bly jy het hom aan my voorgestel! Is gretig om meer oor en van hom te lees!

    annerkant

    7 September 2008 at 20:46


Lewer kommentaar

