riviersonderend

As ek my vreemde liefde

with 4 comments

As ek my vreemde liefde bloot moes lê,
Wat sou die vrome skenders van die skoonheid sê?
Sou hul, met heilige verontwaardiging,
Besoedelende vingers God-waarts steek,
En na dié self-regverdigende reiniging
Hul eer aan my kom wreek?
Of sou ‘n sprank van hierdie vuur wat in my gloei
Ook hulle aanraak, sodat hul verstaan
Die liefde neem ‘n duisend vorme aan?

I.D. du Plessis

Written by George Maru

13 April 2007 at 8:04

Posted in afrikaans, poësie

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het jy al Herman van den Berg se toonsetting hiervan gehoor?

    As gay man neem hierdie gedig ‘n helemaal ander betekenis aan… Ek kan, soos met telke (lees duisende) ander gedigte, nie regtig sê wat meneer du Plessis se oorspronklike bedoeling met die gedig was nie.

    Dit is wat dit vir MY beteken…

    Mooi gedig.

    Adam

    13 April 2007 at 9:18

  2. Pragtig

    idiwidi

    13 April 2007 at 10:53

  3. Adam ek weet niks van I.D. du Plessis nie, en is nie gay nie, maar het dit as ‘n gay gedig verstaan.

    alleman

    14 April 2007 at 1:18

  4. Dis wanneer gedigte jou so persoonlik begin aanspreek dat daar sprake is van ‘n eie interpretasie, dat daar iets wonderliks tussen skrywer en leser gebeur het.

    Johan Swarts

    14 April 2007 at 11:08


Lewer kommentaar

